Cuba

1 latent > 5 mooiste stranden, 5 meest inspirerende steden van nederland, 5 lekkerste zomerdrankjes etc.

2 bewustwording > hoe kom je het makkelijkst in Berlijn, redenen waarom iemand veel schoenen moet hebben. al voorzichtig hinten naar jouw product
doel: informeren over jouw aanbod en overtuigen bepaalde oplossingen, producten of diensten te gaan onderzoeken of bekijken.

3 research > De lekkerste drankjes met Malibu, USP benadrukken,

4 actie en retentie > Review over een bepaald product

 

let op:

  • geen lange zinnen vormen, zet een punt waar nodig.
  • schrijf volgens AIDA
  • Niet negatief schrijven: ”het is bijvoorbeeld niet heel handig om een vis in olie te bakken” >  “Je kunt een vis het best in boter bakken”
  • let op dat de call to action aanwezig is en goed past bij de fase van de customer journey
  • Actief schrijven: dus niet “de vis wordt gebakken door ons” maar “wij bereiden de heerlijkste verse vis voor jou”
  • Plaatjes, alinea’s, kleuren etc.